IZOBRAŽEVANJE

Izobraževanje je neprekinjen proces in vsako novo znanje je dobrodošlo. To velja še posebej za podjetništvo. Za vse, ki stopate po podjetniški poti, je pomembno, da se aktivno vključite v podjetniški koncept razmišljanja in tako postavite trdne temelje za svoje udejstvovanje. Le z  zadostno količino znanja in pravih informacij iz področja podjetništva, se lahko izognete morebitnim napakam.

 

Ne odlašajte s prijavo, saj je vsak dan priložnost za pridobitev novih znanj. V podjetništvu lahkih poti ni, so pa dinamične, pestre in vredne truda. S stalnim izobraževanjem pa bo vaša pot še bolj zanimiva!

 

Izobraževanja potekajo v sodobno opremljenih prostorih.

Izobraževalni dogodki

SPOT usposabljanje: "Odličnost v prodaji in reševanje reklamacij"

  • 1 september 2020
  • Število ogledov: 3573

 Poslovna točka SPOT svetovanje KOROŠKA vabi na brezplačno 2-dnevno usposabljanje za potencialne podjetnike in delujoča podjetja:

 

»Odličnost v prodaji in komunikaciji s strankami

in

reševanje reklamacij z uporabo jezika partnerstva«

četrtek, 10.9.2020 in petek 11.9.2020

v prostorih MPIK Slovenj Gradec, Ozare 19, 2380 Slovenj Gradec.

 

Usposabljanje je namenjeno vodstvenim kadrom, vodjem prodaje, prodajalcem, podjetnikom in potencialnim podjetnikom z namenom izboljšati prodajni proces v vseh fazah ter učinkovito reševanje reklamacij.

Na usposabljanju boste postopke priprave na faze prodajnega procesa, komunikacijo  s strankami, spoznali pomen reklamacij in načine kako najbolj učinkovito rešiti težave strank, brez trajnih posledic na poslovanje.

VSEBINA USPOSABLJANJA:

·         Priprava na prodajni proces( razlika med nakupovati in kupiti; med prodajati in prodati )

·         Vzpostavitev prvega stika in moč komuniciranja = najmočnejše orožje pri delu s strankami

·         Prepoznavanje strankinih POTREB IN KORISTI s postavljanjem pravih vprašanj

·         Vživljanje v vlogo stranke (želje, potrebe, navade, stališča in njihov vpliv na končno odločitev)

·         Kakšne koristi in prednosti ima stranka, če se odloči za poslovanje z nami

·         Vplivanje na odločitev stranke, izkoristimo moč 5 čutov

·         Delavnica: Obvladovanje zahtevnih situacij s strankami (pomisleki, ugovori, izgovori, konflikti)

·         Naš odnos do ugovorov in ravnanje z njimi, cena kot ugovor

·         Prepoznavanje nakupnih, oziroma prodajnih signalov; vztrajnost / vsiljivost v prodaji

·         Iskanje dolgoročnih rešitev za stranke ter aktivnosti, potrebne za ohranitev stika s stranko

·         Razumevanje pomena reklamacij

·         Kaj je pritožba in kaj je reklamacija

·         Zakaj se kupci pritožujejo

·         Napake pri obravnavanju reklamacij

·         Prave besede ob pravem času

·         Uporabite jezik partnerstva

·         Prijaznost je močnejša od zakona

 

Izvajalec: Boris Krkoč, Botaja d.o.o., poslovni trener komunikacije in motivacije v vodenju in prodaji

TERMIN IN LOKACIJA:

Četrtek 10.9.2020 in petek, 11.9.2020, od 8:00 do 13:00 ure, v prostorih Mrežnega podjetniškega inkubatorja - MPIK Slovenj Gradec, Ozare 19, 2380 Slovenj Gradec (3. nadstropje, P 1).

 

PRIJAVE:

Za udeležbo na brezplačnem usposabljanju se lahko prijavite:

·         do srede, 9.9.2020 - prijava za PODJETJA, prijava za POTENCIALNE PODJETNIKE

·         vse dodatne informacije dobite na [email protected] ali tel. štev.: 02/88 42 927 ali na 051 819 440.

 

Za SPOT svetovanje Koroška:

Podjetniški center Slovenj Gradec d.o.o.