IZOBRAŽEVANJE

Izobraževanje je neprekinjen proces in vsako novo znanje je dobrodošlo. To velja še posebej za podjetništvo. Za vse, ki stopate po podjetniški poti, je pomembno, da se aktivno vključite v podjetniški koncept razmišljanja in tako postavite trdne temelje za svoje udejstvovanje. Le z  zadostno količino znanja in pravih informacij iz področja podjetništva, se lahko izognete morebitnim napakam.

 

Ne odlašajte s prijavo, saj je vsak dan priložnost za pridobitev novih znanj. V podjetništvu lahkih poti ni, so pa dinamične, pestre in vredne truda. S stalnim izobraževanjem pa bo vaša pot še bolj zanimiva!

 

Izobraževanja potekajo v sodobno opremljenih prostorih.

Izobraževalni dogodki

SPLETNA DELAVNICA: OBVLADOVANJE STRESA IN USPEŠNA KOMUNIKACIJA

  • 31 oktober 2020
  • Število ogledov: 2648

SPLETNA DELAVNICA

OBVLADOVANJE STRESA IN USPEŠNA KOMUNIKACIJA

 

OBVLADOVANJE STRESA

Živimo v času mnogih in hitrih sprememb, ki s seboj prinašajo tudi stres. Od 70 do 80 odstotkov vseh naših obiskov pri zdravniku je zaradi bolezni, ki so povezane s stresom. In te so lahko tudi življenjsko usodne. Študije kažejo, da zaradi njega nastane med 50 in 60 odstotkov vseh izgubljenih delovnih dni. Nekateri se stresu izogibamo bolj spretno, drugi manj, povsem pa se mu ne more izogniti nihče. Stres je stanje, ki ga sami izzovemo in ga zatorej lahko tudi nadzorujemo in obvladujemo izključno sami. Dobro je spoznati, kako se naše telo odziva na stres, kaj ga povzroča in se zavedati, da lahko temeljito načne naše zdravje in zmogljivosti.

 

Cilji seminarja:

-        Udeleženci seminarja prepoznajo povzročitelje stresa

-        Prepoznajo lastno ogroženost

-        Spoznajo odvisnost doživljanja stresa od osebnostnih dejavnikov

-        Spoznajo različne tehnike poravnavanja s stresom

-        Izdelajo lastno strategijo poravnavanja s stresom

 

Vsebina seminarja:

-       Opredelitev stresa

-       Povzročitelji stresne reakcije (stresorji)

-       Splošni prilagojevalni sindrom

-       Vpliv osebnostnih značilnosti na doživljanje stresa

-       Čustvene reakcije

-       Vpliv vrednostnega  sistema na sprožanje stresne reakcije

-       Kratkoročno poravnavanje (sproščanje nakopičene energije)

-       Dolgoročno poravnavanje (spreminjanje navad, razvijanje učinkovitih reakcij na stres)

 

USPEŠNA KOMUNIKACIJA

Ključna dejavnost poslovnega (pa tudi zasebnega!) sveta je komunikacija. Največje težave v kolektivih, ki nam vzamejo tudi največ časa in energije, so posledica slabe, neustrezne komunikacije ali premalo komunikacije. Konfliktov se pogosto bojimo in se izogibamo njihovemu reševanju. Različne raziskave pa so pokazale, da so konstruktivni konflikti (prepiri) gonilo uspeha. Prava mera trenja je koristna za vsako organizacijo. Skupine, ki se znajo prerekati o zamislih, v ozračju medsebojnega spoštovanja, razvijajo boljše ideje in dosegajo boljše rezultate.

 

Vsebina seminarja:

-        Zakaj je naše vedenje lahko problematično v odnosih do drugih, pa se tega sploh ne zavedamo? Kako spreminjati svoje vedenje, da bomo v medosebnih odnosih bolj korektni in učinkovitejši?

-        Prepričanje, da drugi upravljajo z našimi čustvi (jezo, strahom, žalostjo itn.) nam onemogoča kontrolo samega sebe. Kako kontrolirati izražanje čustev? Kako ustrezno uravnavati čustveni naboj v komunikaciji?

-        Izbiranje med agresivnim, pasivnim, depresivnim in asertivnim vedenjem. Zakaj in kako utrjevati aseriven način komunikacije?

 

Spletna delavnica se bo izvajala preko spleta (ZOOM), kjer bodo udeleženci imeli možnost interaktivno sodelovati in predavatelju postavljati vprašanja. Prijavite se s prijavnico ali preko spletnega obrazca. Prijava se potrdi s plačilom prijavnine na podlagi izdanega računa. Več informacij na telefonu 02 88 42 926 ali na [email protected].

 

Delavnica se bo izvedla v torek 10.11.2020, ob 13.00 do 16.15 ure. Trajanje spletne delavnice je 4 pedagoške ure. Cena za delavnico je 15 EUR + DDV (skupaj 18,30 EUR).

 

Predavateljica bo Barbara Polutnik Brusnik ima ob teoretičnem znanju tudi ogromno izkušenj iz prakse, saj se s komunikacijo in stresom ukvarja že vrsto let. 

Dokumenti