VISUAL MERCHANDISING je razmeroma nov način trženja izdelkov, ukvarja pa se z pravilnim načinom razporejanja blaga v trgovini. Gre za hitrejšo rotacijo izdelkov in s tem pridobivanjem novih kupcev.
VISUAL MERCHANDISING je dejavnost, ki se ukvarja z urejanjem prodajnega prostora. Ker je tržišče preplavljeno z raznimi izdelki in ker so ljudje vizualna bitja, je zmeraj težje težko biti poseben, drugačen, da se pritegne pozornost potrošnika. Danes nakupovanje ne pomeni samo nujnost ampak predvsem zabavo in sproščanje, zato je tako zelo pomembno, kakšno izkušnjo ponudi trgovec kupcu. Zanimivo je dejstvo, da se največ nakupnih odločitev sprejme v trgovini, ne prej, in tukaj je priložnost.
Na delavnici boste udeleženci prejeli naslednjo vsebino:
- predstavitev dejavnosti visual merchandisinga
- vplivi dejavnosti na prodajo (zunanjost trgovine, notranjost trgovine)
- pomembni elementi dejavnosti (dostopnost, čistoča, svetloba, glasba, vonjave, fokus)
- pravilen prodajni postopek
- pravilen kontakt s stranko
- orodja pospeševanja prodaje (ponudba, kuponi, paketi, darila, nagrade)
- praktični primeri situacij v prodaji
- vrste strank.
Spletna delavnica se bo izvajala preko spleta (ZOOM), kjer bodo udeleženci imeli možnost interaktivno sodelovati in predavatelju postavljati vprašanja. Prijavite se s prijavnico ali preko spletnega obrazca. Prijava se potrdi s plačilom prijavnine na podlagi izdanega računa. Več informacij na telefonu 02 88 42 926 ali na [email protected].
Delavnica se bo izvedla v torek 10.11.2020, ob 8.00 do 11.15 ure. Trajanje spletne delavnice je 4 pedagoške ure. Cena za delavnico je 15 EUR + DDV (skupaj 18,30 EUR).
Predavateljica Polona Krutil ima ob teoretičnem znanju tudi ogromno izkušenj iz prakse, saj se z VM ukvarja že vrsto let.